The Social Media Book Tag

Az első Book Tag bejegyzésem:

smile hangulatjel

1.Twitter - A legrövidebb kedvenc könyved
Ritkán olvasok rövid könyveket, de az egyik kedvencem Örkény István-Tóték még középiskolából , és a Flat out Matt smile hangulatjel 

2. Facebook - Egy könyv, amit mindenki rád akart tukmálni.
Szerencsére nagyon sok könyvet ajánlotok nekem így könnyebb olvasnom is. Colleen Hoover: Hopeless könyve volt az amit azért olvasta el mert sokan mondtátok .grin hangulatjelÉs nagyon köszönöm heart hangulatjel

3.Tumblr - Egy könyv, amit még azelőtt olvastál, hogy menő lett.
Erre a legnehezebb válaszolnom, mivel rögtön megjelenés után nem nagyon olvasok olyan hosszú a listám,hogy nehezen fér bele. De Lacey Weatherford: Crush – Bizsergést elég hamar elolvastam smile hangulatjel (én vettem ki elsőnek a könyvtárból :)grin hangulatjel )

4. Myspace - Egy könyv, amire nem emlékszel, tetszett e vagy sem.
Ilyen nincs, amit olvasok általában tetszik és emlékszem rá. Egy könyv volt eddig amit nem olvastam végig: L. Marie Adeline: S.E.C.R.E.T. Szörnyű volt -.- Soha senkinek kategória grin hangulatjel

5.Youtube - Egy könyv, amit remélsz, hogy meg fognak filmesíteni egyszer.
Kemese Fanni:Pippa Kenn-trilógia. Szeretném megkérni a rendezőket ha megjelenik a harmadik rész kezdjenek el gondolkodni, egy nagyon jó film sikerülne ebből smile hangulatjel Én várom.

6.Instagram - Egy könyv, aminek annyira szép a borítója, hogy muszáj volt felraknod Instagram-ra.
Gyönyörű filmes borítóval szereztem meg és ezért is tettem fel: A Beavatott és a Lázadó heart hangulatjel

7.Goodreads - Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál.
Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere Nálam ez az első számú kedvenc :)OLVASSÁTOK .grin hangulatjelDe szeretnék még egyet ajánlani aki esetleg nem hallott róla nézzen utána: Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, és folytatása: Üresek városa. Izgalmas történet, érdekes képekkel, és szereplőkkel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Netflix és a könyvek : 2. rész

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...